coffeeandcake.blogg.se

APRIL 2014

Kategori: Allmänt

Första två väckorna i April jobbade jag nästan 24/7...alltså från kl 8 på morgonen till kl 2 på natten utan paus och var tvungen att åka taxi hem varje dag och dricka för mycket Red Bull. Vi hade sjukt mycket jobb inför stora konferensen som vi organiserade i Split i ett av mina favorithotell någonsin - Le Meridien Lav.
Medans jag satt på kontoret, kom våren till Zagreb!
Utsikt från hotellet i Split:
Och min favorit terras i hela världen:
Där jag satt och fikade bara sista dagen innan vi skulle hem...annars fanns det ingen tid :(
När jag kom hem, kom våren också till min gård hemma :)
Gick till en bil (oldtimer) museum i Zagreb som var jätteintressant
Sen var det Påsk :)
En ny sushi bar öppnades i Zagreb och jag provade deras suupper goda sushi!! Även take-out box är fin!
 
Så...det var min April...Mai börjar med Paris-resan :)
 

Kommentarer

  • Céline säger:

    Så härliga bilder! Låter som en bra månad :)

    2015-01-04 | 20:25:14
    Bloggadress: http://evaceline.blogg.se

Kommentera inlägget här: