coffeeandcake.blogg.se

SEPTEMBER 2014

Kategori: Allmänt

Hoppas att detta årsresume kommer vara klar till 2016 :) Är verkligen långsam!
I början av September var jag fortfarande i Dubrovnik och jobbade där....Organiserade en team building med såna roliga bilar till ett stort företag...vi (de) körde genom vineyards och hade wine tasting.
När jag kom hem hade jag en mysig tjejkväll hemma hos mig med god mat...
Sen hade jag en av de sjukaste dagarna i mitt liv. Blev bjuden på lunch mitt i dagen (av "honom" ofc) och sa till min chef att jag kommer tillbaka om en timme (det skulle vara kl. 2, och ni måste veta att jag aldrig har rast eller lämnar kontoret annars)...men jag kom aldrig tillbaka...kom även hem kl 4 på morgonen....Minns inte ens några av alla platser jag var denna dag...
Hade lunch med pappa och åt en av de godaste beefsteaks i mitt liv!
Bestämmde mig för hundrade gången att "göra slut" med honom, fast vi inte ens är tillsammans, så måste jag ta bild från sista gången jag gick till honom hahah...hur dum kan man vara? I slutet gjorde vi inte ens "slut" och det är det fortfarande inte riktigt...
 
Det var bara några av mina "highlights" från September 2015...mycket mycke mer kommer i Oktober :)
Hoppas ni har en fin weekend!!
 
 

Kommentarer

  • Isabella säger:

    ja äntligen ska jag resa till Kroatien!!! Vi ska åka till Podgora, kändes väldigt fint och mysigt :* har du varit där?

    2015-01-18 | 14:49:28
    Bloggadress: http://tinkerbella.blogg.se
  • snie.blogg.se säger:

    maten såg supergod ut!

    2015-01-20 | 11:17:01
    Bloggadress: http://snie.blogg.se/

Kommentera inlägget här: