coffeeandcake.blogg.se

AUGUSTI 2014

Kategori: Allmänt

Hej på är! Hoppas ni fått en bra start på väckan. Min dag har inte varit så bra...fick massa stress på jobbet och min chef pratade hela dagen inte med mig haha...har ingen aning varför... Helgen har inte heller varit den bästa :) Man säger att januari är den mest deppigaste månaden i året och jag tror att jag verkligen håller med. Men, men...man måste klara sig :) Kanske kommer ett inlägg om en ganska bra månad hjälpa.
 
Organiserade en riktig fin frukost/brunch hemma hos mig tilll min bästa vän.
Hade en myskväll med rödvin och ost.
Åkte till min "ö" en sista helg för detta år...
Opererade mina mandlar vilket var det värsta jag har varit med!! Hade en mycket seriösare och värre operation för två år sedan vilken var typ livet eller död och inte ens den var så hämskt...asså själva operation var inte det värsta utan tvååå hääämska väckor efter...kunde inte äta, DRICKA, prata...hade feber 24/7 och min chef ringde hela tiden från jobbet och ville att jag ska åka till en resa (en till event som vi organiserade i Dubrovnik)...vilket jag var också tvungen att göra...var under pressure hela tiden och mådde även värre pga jobbet och allt stress som min chef gjorde.
Dagen innan jag skulle resa bjöd mig en god vännina till middag...
...så nu kommer en till Dubrovnik resa...åkte dit den 31.Augusti så kommer fortsättningen i September inläget :) Hotellet var hur fint som helst och jag var ledig min första dag där (fast jag fortfarande hade feber efter operationen):
Beställde en god hamburgare och kollade på MTV VMA´s tror jag det var...
Jag är så tacksam att jag åtminstone får bra rum på hotell när jag jobbar där, så att jag har tillräckligt plats och en skrivbord...
 
Fortsättningen av Durbvovnik resan kommer som sagt i September inlägget...då jag åkte dit den 31.Augusti...Och en "fun fackt" till sist...har inte sett "honom" i en hel månad och sen träffades vi i 10 minuter på flygplatsen...han landade precis från Lisabon när jag skulle flyga till Dubrovnik...Ja...
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: