coffeeandcake.blogg.se

En ny start

Kategori: Allmänt

Nästan två år har gått sedan jag slutade blogga, vilket jag är verkligen ledsen över. 
I de sista två år har jag upplevt så mycket, mer än i typ hela 5 år innan och tycker att jag skulle ha delat det med er andra som kanske är intresserat, men också för mitt eget skull...det är alltid bra och roligt att ha en dagbok med bilder så att man aldrig glömmer vissa saker och speciellt när man mår dålig kan man bara klicka in på bloggen och se allt roligt man har upplevt.
 
Förutom att jag har jobbat ihjäll mig, vilket är den storsta anledning att jag slutade blogga, är det sjukt svårt för mig att skriva på svenska. Ni anar inte! Jag har inte pratat svenska i flera år, och speciellt inte skrivit. Det skulle ta hundra år att skriva en riktig inlägg med allt jag skulle vilja säga...men jag vill verkligen göra mitt bästa och detta blir också ett mål till 2015 - att hålla min blogg på gång! Ni måste bara ha lite förståelse för alla grammatik fel jag gör! 
 
Det bästa sättet att börja om är kanske en årsresume som de mästa bloggarna gör, men här måsta jag också "catch-a up" allt jag har inte skrivit om...så efter min 2014 årsresume, ska jag kanske göra en 2013 resume :)
Vad tycker ni?
Man måste lära sig att hitta tid för sig själv och några saker i livet. Som sagt är min storsta ursäkt att jag har jobbat ihjäll mig...men kan man verkligen inte hitta några minuter att skriva en kort inlägg och ladda up nån bild? :)
 
Hoppas ni hade en fin jul!

Kommentarer

  • Karin O säger:

    Var det så länge sedan! Tiden går fort!
    Välkommen tillbaka du med:) God fortsättning!

    2014-12-29 | 12:17:35
    Bloggadress: http://kakansemlanoliven.se/
  • Cissi säger:

    Välkommen tillbaka :)

    Hoppas det har hänt något positivt dessa år <3

    Kram

    2014-12-29 | 12:42:36
    Bloggadress: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: