coffeeandcake.blogg.se

MAI 2014

Kategori: Allmänt

Mai började med min första Paris resa! Hälsade på min kompis som pluggade där! En av de bästa resorna någonsin! Älskar Paris verkligen!
Hade piknik i Jardin du Luxembourg...
Shoppade...
Åt massa croissants och drack gott kaffe överallt...
Tog masssaaa bilder och hade det bara roligt...tror att jag måste göra ett inlägg bara om Paris :)
Sen var det dags att åka hem, men bestämmde mig att fortsätta njuta av livet och gick ut redan nästa dagen... (Tips om ni är i Zagreb: La Bodega wine bar)
Farmor började baka somriga jordgubbstårtor...
...bokade min allra första USA resa...till FLORIDA wooohooo
Firade min chefs föddelsedag på kontoret...
Och hade massa Martinis efter jobbet...vädret var perfekt hela Mai så njöt jag varenda dag och satt ute i solen!
 
Mai var en ganska bra månad måste jag säga :))
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: