coffeeandcake.blogg.se

JULI 2014

Kategori: Allmänt

Juli var en ganska lugn månad...inte speciellt mycket jobb och jag åkte varje helg till havet. Vi har en fin lägenhet på en ö som är 2h med bilen från Zagreb. 
Havet är precis framför huset...
Kändes bra att ha lite tid för mig själv...
Sen kom min syster som bor i Tyskland och var två veckor hos oss i Zagreb...vi spenderade mycket tid tillsammans. Tycker att Zagreb är speciell fin på sommaren!
Fikade på en rooftop cafe!
var på en open-air teater...
Åt på en ny restaurang...
Eftersom jag var ensam på kontoret hela sommaren så bjöd jag vänner på fika :)
Åt goda hamburagre på en ny "ekologisk" hamburger bar..
Ny sommar klänning som jag hade på mig bara en gång :(
Bilden är dålig, men måste ha den här bara för mig själv, att påminna mig om en av de bästa kvällarna någonsin! En sommar party på min favorit klubb här i Zagreb... "Summer Twist".
Den där kvällen var också "speciell" för innan jag gick ut så bjöd "han" mig för första gången någonsin till en restaurang. Jag sa att jag ska skriva ett inlägg om honom och hela "förhållandet" för det är verkligen för komplicerad att förstå... Vi träffades i mer en ett halvt år (antingen hemma hos honom eller hos mig, eller på mitt kontor), var aldrig tillsammans "in public" tills juni. Och efter den dagen så började vi även träffas ute oftare..fikade ofta på cafeet på bilden här under...tills slutet av juli när han åkte på semester haha :)
 
Känndes som att juli var igår. Och nu är det redan januari....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: