coffeeandcake.blogg.se

januari 2014

Kategori: Allmänt

Först måste jag säga att jag hade panik hela dagen och mådde illa för jag inte kunde hitta några av mina mobil bilder (flera tusen) från hela året! Jag minns att jag tog bort de från mobilen i oktober när jag skulle åka till USA för att jag ville ha plats och nu kunnde jag inte minnas på vilken dator eller USB de är. De fanns inte på min jobb dator, laptop...ingen av mina 100 USB sticks...och nu hittade jag de på en annan laptop som jag brukar resa med. Phew!
Vi börjar med januari som var en ganska lugn månad...
 
Ett företag som jag jobbar med skickade den där "planner" till mig som jag tycker mycket om! Mitt namn är även graverad på den, men detta kan man inte se på bilden. I den finns det också massa motivations citat.
Sen var det dags att säga hej då till min bästa kompis som åkte till Frankrike för att plugga i ett halvt år...vi hade lunch och afternoon tea på ett fint hotel tillsammans med min mamma.
Min kusin fyllde 29 så gick vi till den bästa japanska restaurangen och hade en rolig kväll (bilden är tyvärr dålig)...
Pappas föddelsedag på en bosnisk restaurang...
Första (och sista) snön i hela vintern!
Kollade på ishockey...
Fikade i staden med mamma...
Var ensam hemma nästan hela januari och kopplade av av alla haha...
Som sagt, ganska lugn månad...den ända i hela året :)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: