coffeeandcake.blogg.se

Splitsville

Kategori: Allmänt

Vet inte hur många av är kollar på How I Met Your Mother, men i en episod fanns det ett ställe (cafe eller restaurang) some heter Splitsville. Dit går man när man vill göra slut med sin pojkvän/fickvän. Har försökt hitta ett sånt ställe här i Zagreb i ganska länge nu. Idag måste jag göra slut med min nuvarande "pojkvän". Vet bara inte vart vi ska gå och prata. Det är jättedåligt mellan oss och jag ångrar mig att vi är tillsammans. Vi var bästa kompisar i flera år och sen försökte vi "vara lite mer". Tyvärr blev det en katastrof. Och tyvärr tycker inte han det. Han tycker att allt är bra...shit asså. Nu kommer jag förlora en vän. Det han inte vet är att jag fortfarande inte har glömt min förra pojkvän - den som bor i Sverige... Saker som jag skrattade åt när vi inte var tillsammans, måste jag gråta över nu. Han gör ingenting i hans liv medans jag jobbar ihjäll mig. Han har inte ens tagit examen i hundra år. Är 27 år gammal och jobbar inte ens. Sover hela dagen och röker. Jag trodde att det skulle förändras, men det kommer det aldrig. Så, det bästa man kan göra är att end it!
 
Bild från HIMYM - i Splitsville när Robin gör slut med Nick
 
Såhär kommer det vara för mig idag.
 
Men efter det går jag till opening av Picasso utställningen här i Zagreb. Det är ett jättestort händelse! Kommer berätta mer någon annan gång!
Wish me luck...
 

Kommentarer

  • Arijana säger:

    Bara var ärlig!

    Svar: Det var jag! han var jättejobbig! Glad att det är över!!
    Ana

    2013-03-23 | 19:49:59
    Bloggadress: http://audioland.blogg.se
  • Sanja säger:

    Åh vad jobbigt! Hoppaa det gick bra och att det känns bättre nu:)

    Svar: Ja, det känns mycket bättre nu :))
    Ana

    2013-03-24 | 10:02:10
  • amila säger:

    sve ce super proci. hajde bolje da si iskrena nego da i njega i sebe lazes. Drzim fige.

    Svar: Evo proslo je! Ne tako dobro, ali barem je gotovo :))
    Ana

    2013-03-24 | 15:22:08
    Bloggadress: http://frokenpositiv.blogg.se
  • Elena säger:

    Lycka till!
    Man ska göra det som känns rätt och så som du skriver så låter det inte som det är rätt. Var ärlig så kommer det gå bra!

    Svar: Tack! Gick inte så bra men det är över nu :)
    Ana

    2013-03-24 | 22:15:21
    Bloggadress: http://ellisono.blogg.se

Kommentera inlägget här: