coffeeandcake.blogg.se

Välkommen till min nya - FÖRSTA blogg!

Kategori: Allmänt

Hej! Jag är en 22-årig tjej som bor i Zagreb, Kroatien. Har börjat plugga svenska för 3 år sen, reser ofta till Sverige och älskar att följa vad som pågår där! Sverige och svenskarna inspirerar mig mycket, speciellt alla grymma bloggar här på blogg.se som jag följer i jättelänge nu. Här kommer jag skiva lite om min vardag (jobbar på ett event management företag), mina resor, mat (älskar att laga mat och baka), MUSIK (bästa saken i hela världen), mode och KAFFE! Hoppas ni kommer gilla bloggen och förlåt för alla fel - min svenska är fortfarande inte perfekt ;)

Det är jag :) Och min älskade nya tröja!!

Kommentarer

  • Blogg.se säger:

    Lycka till med din nya blogg!

    2012-12-17 | 10:57:07
    Bloggadress: http://blogg.se

Kommentera inlägget här: