coffeeandcake.blogg.se

Julmys i Kroatien

Kategori: Allmänt

Här på blogg.se får jag läsa mycket om julmys i Sverige och jag verkligen älskar jul- tema! Älskar jul och tycker det är nästan aldrig för tidigt för att börja njuta hela jul perioden :) Här är några bilder från min jul här i Kroatien!
 
 
 
 
 
Om det är någon som vill ha recept ska jag gärna skriva de i min nästa inlägg!
 
Frukost :)
Adventskrans som min väninna gjorde till mig!
Adventsfika hemma hos mig!
Mums!
 
 
 Halsduk som jag gör själv :)
Självgjorda julkort
Förra årets julgran (med självgjorda kakor). I Kroatien brukar man smycka den på julafton.
Den luktade så gott!!
Bästa presenten till mig ;)
Super gott förrätt gjort av mamma, syster och mig.
Finns det något godare?? Vi brukar äta lax med potatis. Det är inte så vanligt i Kroatien, andra äter gås eller så.
 
 Snart är det äntligen jul igen! Hoppas ni gillar mina bilder! Ska visa fler bilder i en annan inlägg.Hej då! Ana

Kommentarer


Kommentera inlägget här: